Početna Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje

UVJETI POSLOVANJA U INTERNET TRGOVINI

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.happy-dreams.hr. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Uvjeti poslovanja Internet trgovine www.happy-dreams.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te zajedno sa podacima objavljenim na Internet stranici www.happy-dreams.hr predstavljaju predugovornu obavijest u smislu Članka 57. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Hilding Anders d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

CIJENE

Sve cijene su navedene u kunama s uključenim PDV-om.
 Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadržavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške bit ćete obaviješteni.

U rijetkim slučajevima, zbog tehničkih nesavršenosti sistema, moguće je da naručeni artikl nije više dostupan. U takvim slučajevima ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku da artikl nije dostupan te vam odmah vratiti uplaćena sredstva ili otkazati naplatu karticom.

Za sve dodatne informacije o proizvodima koje nisu navedene na web stranicama, molimo da se obratite u Happy Dreams salone.

 

uvjeti korištenja

Kako bi internetska stranica radila ispravno te kako bi ju se moglo unaprjeđivati u svrhu poboljšanja vašeg iskustva pregledavanja, potrebno je minimalnu količinu informacija (cookies) spremiti na vaše računalo. Više od 90% internetskih stranica koristi praksu kolačića te su po pravilima Europske unije obvezne zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem ove internetske stranice pristajete na uporabu kolačića, čijim blokiranjem i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti funkcionalne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja.

Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

Kako onemogućiti kolačiće

Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8 te Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku)). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići, ili kolačići sesije, uklanjanju se s vašeg osobnog računala u trenutku zatvaranja internetskog preglednika u kojem ste pregledavali internetsku stranicu. Uz pomoć ovih kolačića, stranice pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni, ili spremljeni, kolačići ostaju na Vašem osobnom računalu i nakon zatvaranja internetskog preglednika. Uz pomoć ovih kolačića internetske stranice pohranjuju podatke kako bi Vam se olakšalo korištenje. Primjerice, internetske stranice koje zahtijevaju unos korisničkog imena i lozinke ''zapamtit'' će vaš unos koji će se pojavljivati pri svakom novom posjetu istim. Stalni kolačići ostat će zabilježeni na računalu danima, mjesecima ili godinama.

Što su kolačići od prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s internetske stranice koju pregledavate, a mogu biti privremeni ili stalni. Na taj način, internetske stranice pohranjuju podatke koji će Vam olakšati korištenje pri svakom novom posjetu toj internetskoj stranici.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane na Vaše računalo dolaze s drugih web mjesta koje se nalaze na internetskoj stranici koju pregledavate. Riječ je o primjerice pop-up oglasima, a kolačići tu imaju ulogu praćenja internetskih stranica u oglašivačke svrhe.

Koristi li ova web stranica kolačiće?

Da, ova internetska stranica koristi kolačiće kako bi Vam osigurala jednostavnije i bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi ova web stranica?

Privremene kolačiće (Session cookies) – riječ je o kolačićima koji će se automatski izbrisati prilikom zatvaranja internetskog preglednika u kojem radite

Stalne kolačiće (Persistent cookies) – riječ je o kolačićima koji će ostati ''zabilježeni'' u vašem internetskom pregledniku dok ne isteknu ili ih sami ručno ne izbrišete. Prikupljene informacije su anonimne, a ne uključuju vaše privatne podatke

Ima li na web stranici kolačića treće strane?

Postoji nekoliko vanjskih servisa koji Vam spremaju ograničene kolačiće, a isti nije postavila ova internetska stranica. Limitirani kolačići služe za nesmetano korištenje mogućnosti koje korisnicima osiguravaju jednostavan pristup sadržaju. Ova stranica omogućuje:
Mjerenje posjećenosti

Stranica koristi Google Analytics - servis za mjerenje posjećenosti. Ukoliko želite onemogućiti spremanje kolačića od strane ovog servisa, zabranite ih na slijedećem linku: Google Analytics - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise. Više informacija pročitajte na sljedećim linkovima:
http://www.allaboutcookies.org/
http://www.youronlinechoices.eu/

 

IZJAVA O PRIVATNOSTI

sigurnost i zaštita podataka

Hilding Anders d.o.o. se obvezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca.

Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Hilding Anders d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

ZAŠTITA AUTORSKIH PRAVA

Svi sadržaji objavljeni na ovim web stranicama, kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logo), ikone, slike, audio i video zapisi, digitalni sadržaji, računalni programi i ostali sadržaj koji nije naveden, a objavljen je na ovim stranicama, vlasništvo su trgovca ili dobavljača softvera te su zaštićeni domaćim i međunarodnim pravima o zaštiti autorskih prava i prava intelektualnog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba nije dopuštena.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Reklamacije i povrat robe

PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj Vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@happy-dreams.hr ili putem pošte na adresu: Hilding Anders d.o.o., Kralja Zvonimira 38, 40323 Prelog. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. 

NEIZVRŠENA ISPORUKA I POVRAT ROBE

Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primijetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.

Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu 3% od iznosa računa s PDV-om.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

POVRATI I RASKID UGOVORA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na povrat proizvoda 14 dana bez navođenja razloga za to.

VAŽNO: VRIJEDI SAMO ZA KUPOVINU PREKO WEB SHOPA!

Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.  Trgovac je dužan bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete skinuti OVDJE.

Svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora. Potrošač nije dužan naknaditi nikakve troškove koji bi bili posljedica korištenja njegova prava na jednostrani raskid ugovora.

Trgovac je obvezan najkasnije u roku od 14 dana, od dana kada je zaprimio obavijest o jednostranom raskidu, vratiti potrošaču sve što je potrošač platio na temelju ugovora. Ovo vrijedi tek nakon što trgovcu roba bude vraćena, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu.

Potrošač je obvezan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o jednostranom raskidu ugovora. Potrošač je obvezan snositi izravne troškove povrata robe te je obvezan odgovarati za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje njezine prirode, obilježja i funkcionalnosti (osim ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora)

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora odnosi se na robu koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču. Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora odnosi se na zapečaćenu robu koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave. (Zakon o zaštiti potrošača Članak 79., točka 3, 5)

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti na Hilding Anders  d.o.o., Kralja Zvonimira 38, 40323 Prelog, na info broj 040/650-000 ili mail adresu info@happy-dreams.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Hilding Anders d.o.o. 

REKLAMACIJA NAKON DOSTAVE

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave bez nadoknade ukoliko mu je isporučena roba koju nije naveo na narudžbenici, te ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.

Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava u iznosu od 3% od iznosa računa s PDV-om, 100 kn za odvoz robe, te ukoliko je proizvod bio raspakiran, pakiranje robe u iznosu od 25 kn, a za rolane madrace 50 kn. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.

Načini plaćanja

Jednokratno plaćanje:

  1. Gotovinom                                                                                                              
  2. Kreditnim karticama: American, Visa, Diners, EC/MC                                                       
  3. Debitnim karticama: Maestro, Visa elektron

Obročno beskamatno plaćanje:

  • AMERICAN kreditna kartica od 2 do 12 rata
  • DINERS kreditna kartica od 2 do 12 rate
  • ZABA EC/MC kreditna kartica od 2 do 12 rata
  • ZABA VISA kreditna kartica od 2 do 12 rata
  • ZABA Maestro debitna kartica od 2 do 12 rata
  • SPLITSKA BANKA EC/MC i VISA kreditna kartica od 2 do 12 rata
  • PBZ Maestro debitna kartica od 2 do 6 rata
  • PBZ Visa debitna kartica od 2 do 12 rata
  • RBA EC/MC i VISA kreditna kartica od 2 do 12 rata
  • ERSTE Visa i Maestro debitna kartica od 2 do 6 rata

Obročno plaćanje s kamatom putem potrošačkog kredita:

  • AMERICAN kreditna kartica potrošački kredit do 60 rata

Online načini plaćanja:

  • AMERICAN Express kartica do 12 rata, kartice Zagrebačke banke Visa i MasterCard obročno do 6 rata
  • Jednokratna plaćanja karticama Visa, MasterCard, Maestro, American Express (PBZ) Diners, Discover (ZABA)

american  mastercard maestro visa

american-2 master-2 visa-2

*Sve cijene na Internet stranicama su izražene u kunama.

Dostava

Dostava naručenih proizvoda obavlja se svakog radnog dana, a rok isporuke za kupljene proizvode je od 2 do 10 radnih dana za kopneni dio Hrvatske, za sve modele madraca, nadmadraca, elastičnih podloga standardnih dimenzija, te sve artikle koji nisu rezervirani i nalaze se na centralnom skladištu.

Rok isporuke za sve modele madraca, nadmadraca i elastičnih podloga koji se mogu naručiti u vanstandardnim dimenzijama je od 7 do 30 dana.
Rok isporuke za sve krevete (drvene ili ojastučene) i programe spavanje (Bianca, Cherry) je od 7 do 45 dana.

Za kupce Happy Dreams-a dostava za robu u ukupnoj vrijednosti do 3.000,00 kuna plaća se 100,00 kuna po dostavi, a iznad tog iznosa dostava je besplatna za kopneni dio Hrvatske.

Navedeni uvjeti odnose se za dostave robe do 4. kata. Za dostave iznad 4. kata u zgradama bez dizala ili u slučaju da roba ne stane u dizalo, informaciju potražite na prodajnom mjestu.

Također vršimo i dostavu na otoke :
Dostava do trajektne luke besplatna ako iznos narudžbe prelazi 3.000,00 kn, a dalje za otok plaća se nadoplata za trajekt.

BRAČ – naplata za trajekt 204,00 kn
HVAR, VIS, KORČULA, LOŠINJ, RAB – naplata za trajekt 306,00 kn
DUGI OTOK – naplata za trajekt 480,00 kn
OTOK ŠOLTA – naplata za trajekt 209,00 kn
UGLJAN, PAŠMAN, IŽ - naplata za trajekt 350 kn

Nedjeljom ne organiziramo dostavu robe.

Ukoliko kupac ili primatelj naveden u narudžbi nije zatečen na navedenoj adresi dostave, kupac će biti obaviješten telefonom i elektroničkom poštom da je neuspio pokušaj dostave robe s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu 3% od iznosa računa s PDV-om.

Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod neotpakiran, čist, neoštećen i nekorišten. U takvom slučaju kupac plaća ponovljenu dostavu u visini 3% od iznosa računa s PDV-om, 100,00 kn za odvoz robe. Ukoliko se radi o raspakiranim madracima kupac plaća prepakiravanje robe u iznosu od 50,00 kn za madraca širine do 120 cm, odnosno, 100 kn za madrace širine veće od 120 cm.

Za razliku doplate navedenih troškova i eventualnu razliku u cijeni kupac će biti usmeno kontaktiran od strane naših djelatnika.
Račun se kupcu šalje prilikom dostave, a ukoliko to ne bude moguće, račun će biti poslan poštom na navedenu adresu.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Happy Dreams