Suprotstavite se proljetnom umoru uz kvalitetan madrac i jastuk

proljetni-umor
Datum objave: 17. 05. 2013.

Dobar san je ono što ti je potrebno da bi "izliječio" proljetni umor. Saznaj više.

Fizička aktivnost tijekom dana i kvalitetan san tijekom noći

Proljetni umor najčešće se javlja tijekom mjeseca ožujka te se nastavlja sve do mjeseca lipnja, ovisno o organizmu, a popraćen je simptomima kontinuiranog umora i manjka energije. Savjeti stručnjaka baziraju se na stabilizaciji bioritma, što označava svakodnevu fizički aktivaciju u pogledu šetnje ili sportskih aktivnosti, izbjegavanje popodnevnog odmora u pogledu višesatnog spavanja te odlaska u krevet u slično doba svake večeri.

Dobri kreveti i madraci mogu vam pomoći da tijekom noći kvalitetno spavate, da se ne budite te da se jutrom budite odmorni. Jastuci, koji osiguravaju pravilan položaj, također mogu pomoći, pa se savjetuje da izaberete onaj čije vam punjenje najbolje odgovara. Preporučena dužina sna je između šest i osam sati, međutim je najbolja individualna procjena kojom ćete ustanoviti što i kako vama najbolje odgovara. Najvažnije je da vrijeme koje provedete u krevetu spavate što je kvalitetnije moguće.

Bolja prehrana može biti korisna

Uz fizičku aktivnost i stabilan bioritam, proljetni umor možete pobijediti i kvalitetnom prehranom. Naime, važno je izbjegavati ''tešku'' i masnu hranu, a svoj izbor više usmjeriti na raznovrsno sezonsko voće i povrće koje vam stoji na raspolaganju. Također, izbjegavajte gazirane sokove te više pijte svježe iscjeđenih prirodnih sokova i vode (zapamtite pravilo o minimalno dvije litre vode dnevno). Na taj ćete način osigurati da vam organizam bude zdraviji, a vi ćete osjećati da imate više energije, koja će vam pomoći da uživate u svakodnevnim aktivnostima koje vas prate kroz život.

Proljetni umor trenutno je stanje koje se nakon kratkog vremena može stabilizirati, a najbolji način za rješavanje je samoprocjena kojom ćete utvrditi što vama samima najbolje odgovara. Kvalitetno spavanje koje mogu osigurati madraci i jastuci, fizička aktivnost i usklađen bioritam te prehrana bazirana na prirodnim namirnicama se svakako preporučaju kao najbolje aktivnosti za povratak energije. Kako biste uživali u proljetnim temeperaturama i laganom približavanju ljetnih dana, nastojte poslušati savjete te ih prenijeti svojim bližnjima kako biste poboljšali kvalitetu svakodnevnog putovanja kroz proljetne dane. Međutim, ako vas osjećaj umora i gubitka energije bude pratio kroz duži period vremena, konzultirajte liječnika koji će vam uz sve navedene savjete preporučiti najbolje rješenje za vaše tegobe.

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.