Novogodišnji party: kako ostati budan cijelu noć

savjeti-kako-ostati-budan-bez-umora
Datum objave: 30. 12. 2015.

Sutra je stara godina i većinu vas vjerojatno očekuje luda novogodišnja zabava. Kako bi se što bolje proveli i ostali budni do kasno u noć slijedite nekoliko savjeta kako se pripremiti za borbu protiv umora.

U prošlom članku smo vas s nekoliko jednostavnih trikova željeli pripremiti na što bolji san kako bi se mogli odmoriti za najveseliju noć u godini - proslavu Nove godine.

Nadamo se kako ste poslušali naše savjete i dobro se odmorili, jer uskoro vas očekuje cjelonoćna zabava.

Ako ste vi kao i mi, onda vam je probdjeti cijelu noć, iako se radi o zabavi, dosta težak zadatak.

Želite li saznati kako ostati budan cijelu noć slijedite ovih nekoliko jednostavnih koraka.

1. Kvalitetno se odmorite noć prije

Spavajte koliko god je moguće noć prije jer će tijelo lakše izdržati noć koja dolazi ako ima dovoljnu zalihu energije.

Sutra (31.12) vam je dozvoljeno ostati u krevetu čim dulje. Pa i do podneva.

Tijelo će početi kasnije upotrebljavati dodatnu zalihu energije koja mu je potrebna za normalno funkcioniranje. Pretpostavljamo da će to negdje dogoditi oko ranih jutarnjih sati.

2.  Prije zabave slobodno odrijemajte


Odrijemajte nekoliko sati prije zabave kako bi 'napunili baterije'

 

Postoje dvije stvari koje trebate znati o drijemanju.

Najbolje je odrijemati između pet do 25 minuta i ne više od jednog puta na dan.

Ako možete, odrijemajte nekoliko sati prije nego što krećete na zabavu.

Dodatno ćete se odmoriti i osigurati veću zalihu energije.

Ako ste previše odmorni za drijemanje pokušajte se barem leći na 10 minuta u tišini sa zaklopljenim očima. Vjerujte i to će biti od velike pomoći.

3. Pojedite 3 uravnotežena obroka

Ako želite ostati budni cijelu noć, morali bi imati tri zdrava i uravnotežena obroka.

Nezdrava hrana kao što su slatkiši i grickalice samo će vas dodatno umoriti i teško pasti na želudac.

Evo što biste trebali jesti dan prije:

  • Obilan doručak. Jedite zdrave ugljikohidrate poput zobenih i pšeničnih žitarica, proteine poput nemasne puretine ili piletine i neko voće ili povrće. Također možete dodati i neki mliječni proizvod kao što su jogurt ili svježi sir.
  • Umjeren ručak. Možete napraviti zdrav sendvič od integralnog kruha, pečenih pilećih prsa i tvrdo kuhanog jaja. Ili napravite veliku salatu s puno raznog povrća. Pri tome ne mislimo na Francusku salatu prekrivenu majonezom :)
  • Slaba večera. Kod izbora večere bi trebali biti pametni jer je to posljednji obrok koji ćete konzumirati prije spavanja. Izbjegavajte tešku i masnu hranu od koje ćete biti naduti ili se osjećati teško. Umjesto toga pojedite ostatke pilećih prsa pripremljenih za ručak ili neke cjelovite žitarice poput integralne tjestenine, kruha ili integralnih pahuljica s voćem i jogurtom. Pobrinite se za unos zdravih ugljikohidrata i proteina kako bi se opskrbili dodatnom energijom.

4. pijte mnogo tekućine


Popijte čašu ledene vode i osvježite se

 

Iako vas kofeinski napitci mogu brzo razbuditi, tako vas mogu i brzo umoriti.

Ako ste zaista jako umorni i vaše oči su sve teže i teže vrijeme je za prvu pomoć koja se zove kofein.

Krenite sa šalicom crnog čaja jer je njegov učinak slabijeg intenziteta od kave. Ako čaj ne pomogne, skuhajte kavu.

Slobodno povećajte unos vode u organizam jer ćete tako biti hidratizirani i vaše tijelo će se osjećati svježe. Popijte čašu ledene vode kako bi šokirali svoje tijelo i razbudili ga.

5. Istegnite se ili žvačite žvakaću gumu

Ako ste još kod kuće i osjećate se umorno postoji nekoliko manjih trikova koje možete učiniti kako bi stimulirali tijelo i ostali budnim do kasno u noć. Stimulacijom tijela angažirate i aktivirate određene dijelove tijela pa tako smanjujete umor.

  • Istegnite podlaktice i zglobove. Osjećat ćete se aktivnije i manje zbijeno.
  • Radite kružne pokrete ramenima
  • Razgibajte vrat lijevo-desno
  • Lupite nogom o pod
  • Ako vam se stvarno spava, uštipnite se ili ugrizite za jezik
  • Žvačite žvakaću ili neki bombon kako bi stimulirali mišiće usta

Ove male trikove možete upotrijebiti i tijekom zabave.

Samo ćete morati biti malo pažljiviji kako vas netko od nepoznatih gostiju ne bi ugledao i pomislio kako s vama nešto nije u redu :)

A pošto ste na zabavi iskoristite priliku i slobodno zaplešite. To će vas sigurno razbuditi, a i zabavit ćete se.

6. Aktivirajte moždane vijuge 


Stimulirajte moždane vijuge druženjem i razgovorom

 

Stimulacija uma je jednako važna kao i tijela.

Kako bi vaš um ostao aktivan, morate se povremeno prebaciti sa zadatka na zadatak i aktivno sudjelovati u bilo čemu što radite.

Jedan od načina za stimulaciju uma je obraćanje pozornosti na sve što se događa oko vas.

Razgovarajte što više s ljudima, pratite ih što rade i povremeno mijenjajte lokaciju. Na primjer od jednog švedskog stola do drugog :)

Sada ste spremni za najbolju noć u godini i vrijeme je da se dobro zabavite :)

Želimo vam što više zabave i druženja i neka vam sljedeća godina bude još bolja od ove.

Postavi nam pitanje

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.