5 vrijednih savjeta kako bez previše muke probuditi djecu za školu

5 vrijednih savjeta kako bez previše muke probuditi djecu za školu
Datum objave: 21. 09. 2016.

Vrijeme prilagodbe režima spavanja nakon praznika traje oko tjedan dana. Započnite stoga postupno ranije buđenje vašeg djeteta u koracima od 15  ili 30 minuta svakoga jutra tjedan dana unaprijed.

Ljetni praznici su iza nas.

Školsko zvono već nekoliko tjedana svakodnevno neumorno zvoni, a s njime i brige brojnih đaka i njihovih roditelja.

Opuštene navike spavanja karakteristične za ljetne mjesece, stigle su kraju.

Školske obaveze primorale su učenike da svakoga dana idu na spavanje nešto ranije nego u srpnju i kolovozu, kako bi se mogli ujutro probuditi za nastavu.

No, nekima takva promjena spavanja ne pada baš najbolje.

Stoga, svi vi roditelji koji kod kuće muku mučite s malim spavačem koji nikako ne može ustati iz kreveta i stići na prvi sat, slijedite ovih 5 savjeta:

1. Nemojte čekati zadnji tren za prilagodbu

Vrijeme prilagodbe režima spavanja nakon praznika traje oko tjedan dana.

Započnite stoga postupno kreće spavanje, odnosno ranije buđenje vašeg djeteta u koracima od 15 ili 30 minuta svakoga jutra tjedan dana unaprijed, ovisno o tome koliko pomicanja je potrebno.

Naravno, dok to radite, pobrinite se da vaše dijete dobije dovoljnu količinu sna. Stoga, učinite sve što možete da vaš mališan legne navečer u krevet na vrijeme.

Na primjer, djeci u dobi između 6 i 13 godina potrebno je od 9 do 11 sati sna tijekom noći, ovisno o točnoj starosti.

Ako je školsko zvono blizu, opuštene navike spavanja, karakteristične za ljetne mjesece, stižu kraju
Ako je školsko zvono blizu, opuštene navike spavanja, karakteristične za ljetne mjesece, stižu kraju
 

2. Smanjite vrijeme za video igre

Vaša djeca sasvim sigurno jako vole svoje pametne telefone i video igre, ali ipak uvečer i noću, igre sa zaslona trebali bi smanjiti na minimum minimuma.

Osim toga, bilo kakva svjetlost koja dolazi s ekrana trebala bi, za miran i spokojan san, u spavaćoj i dječjoj sobi biti zabranjena.

Emitiranje stimulativnog plavog svjetla na zaslonu iz bilo kojeg elektroničkog uređaja rezultirat će lošim spavanjem.

3. Pripremite što je više moguće toga noć prije

Jutra su dovoljno užurbana i stresna sama po sebi.

Učinite, stoga, čim više poslova još navečer - pripremite djetetovu odjeću za školu, spremite mu užinu i druge sitnice koje vam ujutro mogu oduzeti dragocjeno vrijeme.

Za kvalitetan odmor, dječje igranje video igrara uvečer trebalo bi smamnjiti na minimum minimuma
Za kvalitetan odmor, dječje igranje video igrara uvečer trebalo bi smamnjiti na minimum minimuma
 

4. Probajte s novom budilicom

Nova glazba na alarmu dobra je za sve školarce, osobito one koji imaju tendenciju stalnog pritiska na tipku snooze.

Kod tinejdžera možete pokušati s nekom njihovom omiljenom pop izvedbom.

Tako nešto lakše će ih iz istjerati iz kreveta u školske klupe.

5. Neka vas vikendi ne prevare

Nakon što ste zajedno s vašim školarcima uhvatili željeni ritam od ponedjeljka do petka, nemojte to upropastiti puštajući djecu da vikendima predugo spavaju.

Spavanje subotom i/ili nedjeljom do recimo 10 sati, izbacit će djecu iz rutine koju ste svi zajedno teškom mukom stekli tijekom tjedna.

Iako je dobro da malo duže odspavaju i nadoknade izgubljeni san tijekom tjedna, potaknite djecu da se što više drže svojih tjednih obrazaca spavanja, jer vikend će brzo proći, a s njime i povratak u realnost i kraće dionice spavanja.

Ako trebate novi madrac za vaše školarce, na pravom ste mjestu.

Madraci za đake prvake wink

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.