5 savjeta za uspješno iznajmljivanje apartmana

Datum objave: 13. 05. 2016.

I sami znate kako su se vremena promijenila i nije dovoljno turistima ponuditi samo krevet u kojem će spavati, sunce i more. Zato donosimo 5 stvari na koje morate misliti želite li biti uspješan iznajmljivač :)

Ako se bavite iznajmljivanjem apartmana, vaš je cilj zaraditi novce. To nam je jasno.

Ali ako želite zaraditi, morat ćete prvo nešto i uložiti.

Trebati opremiti apartman, uložiti u oglašavanje i promociju.

Možda razmisliti i o nekim dodatnim benefitima koje možete ponuditi gostima?

I sami znate kako su se vremena promijenila i nije dovoljno turistima ponuditi samo krevet u kojem će spavati, sunce i more. Turisti žele sve bolju i kvalitetniju uslugu, a uz malo truda možete im je pružiti.

U nastavku donosimo pet stvari na koje morate misliti iznajmljujete li apartmane. Ako ćete ih se držati dobar booking je zajamčen ;)

1. Apartman mora biti besprijekorno čist

Daleko najvažnija stvar je da je apartman koji iznajmljujete bude besprijekorno čist.

Kada gosti uđu, sve površine moraju blistati, a u kutevima ne smije biti paučine, jer ništa nije odbojnije od prljavštine. Ako se ne stignete baviti temeljitim čišćenjem nakon svakog gosta, razmislite o najmu agencije za čišćenje.

U apartmanu za goste osigurajte sredstva za čišćenje poput deterdženta i spužvice za suđe i praška za rublje. To su sitnice koje nećete morati svaku put iznova kupovati, a gosti će ih itekako cijeniti.

2. Mislite na potrebe gostiju prije njih

Uspješni iznajmljivači apartmana i uspješni poduzetnici općenito, uvijek razmišljaju o tome kako poboljšati svoj proizvod ili uslugu i još bolje zadovoljiti jedinstvene potrebe svojih potrošača.

Razmislite o stvarima koje vi cijenite kada boravite negdje i učinite ih dostupnima svojim gostima.

Primjerice, nabavite turističke brošure s prijedlozima što vidjeti i što posjetiti u vašem kraju. Uz to, mogli bi napravit i listu restorana te specijalitete koje nude. 

Gosti će vam biti zahvalni. 

3. Ostavite dobar prvi dojam

Napravite dobar prvi dojam na svoje goste nekim besplatnim poklonom dobrodošlice. To može biti boca vina ili pjenušca, zdjela voća ili čokolada.

Goste će razveseliti i funkcionalni besplatni pokloni na koje ne trebate potrošiti mnogo novaca, a oduševit ćete goste. Kupite mlijeko, maslac i pekmez ili neke druge namirnice i naglasite gostima da se slobodno posluže.

4. Odgovarajte gostima, čak i ako ste bukirani


 

Većina gostiju će tjednima ili mjesecima unaprijed rezervirati smještaj, no bit će i onih koji će tražiti apartman u posljednji čas.

Čak i ako ste potpuno bukirani, ljubazno im odgovarajte u najkraćem mogućem roku. Ako to učinite, velika je šansa da zapamte vaš brz i ljubazan odgovor i ponovno vam se jave.

Naravno, možete im predložiti i neki drugi datum ili im predložiti da vas posjete van sezone.

5. Slušajte recenzije gostiju

Važan dio kontinuiranog zadovoljavanja želja i potreba svojih potrošača je slušanje njihovog mišljenja nakon boravka. Osmislite kratki upitnik i zamolite svoje goste da ga popune na kraju boravka ili im nekoliko dana nakon boravka pošaljite e-mail.

U njemu se zahvalite na odabiru vašeg smještaja i zamolite za ocjenu u svrhu poboljšanja usluge.

Uzmite u obzir i negativne komentare i pokušajte i iz njih nešto naučiti. 

Vjerujemo kako uz ovih nekoliko jednostavnih praksi možete imati zadovoljne goste.

Ne zaboravite kako se vaši gosti na godišnjem odmoru prvenstveno žele dobro odmoriti. I zato im pružite udoban i kvalitetan ležaj.

Tu možemo pomoći s našim krevetom Holiday box i bogatim izborom kvalitetnih i povoljnih madraca i nadmadraca.

Dobar booking vam želimo:)

Nađite madrac za goste