Odvikavanje od budilice: nikad više jutro uz taj grozan zvuk

budilica-jutro-ustajanje
Datum objave: 05. 05. 2015.

Je li moguće probuditi se svako jutro u točno isto vrijeme i to sam od sebe? Moguće je, ali uz samodisciplinu. Saznajte što treba učiniti da više nikad ne poželite baciti budlilicu u zid.

Čini vam se da ste taman zaspali kako treba i da taj san traje pet minuta?

I baš u tom trenutku počinje najgora zvonjava na svijetu. Zvuk jutarnjeg alarma.

Ponekad bi, samo da niste toliko skupo platili taj telefon, bacili sve ujutro u zid.

Istovremeno, postale su vam gadne neke od vaših omiljenih pjesama koje ste baš namjerno podesili da s njima počnete dan.

Ovaj užasni ritual sa iritantnom zvonjavom zapravo možete i prekinuti. Vi se možete istrenirati tako da se budite bez budilice.

Da, moguće je. Ne mislite valjda da su se ljudi oduvijek budili uz budilicu?

Za to će vam ipak trebati dosta samodiscipline i morat ćete se strogo pridržavati sljedećih koraka:

1) Odredite kada morate ustati

Ako ne znate kada bi se trebali ustati sami od sebe, teško da ćete početi ustajati u točno određeno vrijeme. Također, to znači i da nema duljeg spavanja vikendom.

2) Naviknite tijelo

Morate naviknuti tijelo da se budi svako jutro u isto vrijeme. Naše tijelo hvata bioritam rapoređen u 24 sata. Morate istrenirati svoj bioritam.

U tom periodu treninga budite ekstra disciplinirani. Ne stišćite onu snooze (odgodi za pet minuta) tipku!

3) Shvatite koliko vam sna treba

Kaže se da ljudima treba točno osam sati sna. Nekima treba manje, a nekima više. Normalno je i da vam treba sedam, ali i devet sati sna. Kada shvatite koliko vam sna treba, lakše ćete podesiti svoj trening za buđenje bez budilice.

4) Svaki dan u isto vrijeme

Znate koliko vam sna treba i znate kada se trebate probuditi. To znači da znate kada trebate ići u krevet.

Iako će to vam biti teško na početku, s vremenom ćete sami od sebe biti umorni u to vrijeme.

Već nakon tjedan dana ove samodiscipline trebali bi se probuditi u točno određeno vrijeme bez alarma. Što ćete se više pridržavati rasporeda to ćete brže osjetiti rezultate.

Naravno, postavite i alarm za svaki slučaj.

Zamislite da šefu morate objašnjavati: “Skidam se s alarma pa sam zato zaspao”.

I sretno. Moguće je.

Postavi nam pitanje

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.