Očistite se meditacijom i utonite u san

Meditacijom se možete pripremiti za čvrst san
Datum objave: 21. 11. 2016.

Za meditiranje vam ne treba ništa, a može vam pomoći da zaspite. Samo trebate usmjeriti svoje misli. 

Došli ste kući s posla. Mrtvi ste umorni. Još imate za obaviti nekoliko stvari… a onda ćete se strovaliti u udoban krevet, dobro se ušuškati pod topli pokrivač i - samo spavati.

U trenutku kad ste legli i počeli svoj san o sanjanju krenulo je. To gadno vrpoljenje. U glavi se vrte samo filmovi o tome što sve sutra morate obaviti i proganjaju vas neki neželjeni duhovi prošlosti.

Jeste li ikad pokušali meditirati, ako vas već ne uspavljuju čajevi ili neke druge metode uspavljivanja o kojima smo već pisali ? Ne brinite, ne morate biti dugogodišnji polaznik joga tečaja ili izuzetno duhovna osoba da bi se okušali u meditaciji.

Meditiranje - usmjeravanje misli

Trik s meditacijom je sljedeći: svoje misli ciljano usmjeravate da ne bi odlutale u nekim neželjenim smjerovima. Odnosno, morate naučiti ne raditi ništa. Što je teško ma kako vam možda jednostavno zvučalo.

Znamo jednostavne trikove koji pale nakon što ste lijepo legli, a ne možete smiriti svoje misli. Neki od nas se tako uspavljuju u kriznim situacijama.

1. Brojanje

Sigurni smo da su vam mama i tata još kad ste bili mali prije spavanja koji puta rekli da bi trebali brojiti ovce. Dobra metoda brojanja je brojanje unatrag.

Brojite od 100 prema 1 i svaki put kada preskočite broj, vratite se natrag na početak - na broj 100.

2. Zamišljajte i koncentrirajte se

Savršeno mjesto za jedne je šuma puna jesenskog lišća. Drugi pod idealno podrazumijevaju pješčanu plažu na koju se prelijeva kristalno plavo more.

Trećima to isto mjesto predstavlja livada usred planine.

Lijepo mjesto može biti i livada
Kada zamišljamo da smo na lijepom mjestu mičemo ružne misli

Razumijete na što ciljamo.

Onu jednu sliku koju imate u glavi i kad je vidite, osjećate se ugodno. Ta slika ne mora biti mjesto, ona može biti osoba, pas, mačka ili predmet.

3. Mantra

Mantra je, po definiciji, zvuk, riječ ili fraza koju ponavlja netko tko moli ili meditira.

Riječi koje ćete odabrati za svoju mantru pred spavanje uopće ne moraju biti religiozne, ukoliko to ne želite. Odaberite neku rečenicu koja vam osobno zvuči dobro i - ponavljate je.

Ona bi, naravno, trebala biti pozitivna.
Recimo: “Svijet je divno mjesto i ja se dobro osjećam”.

4. Disanje

Disati svi znamo, ali postoji disanje koje uspavljuje. Pogotovo ako se na njega usredotočimo.

Legnite na leđa i pazite na jezik!

Da, na jezik. Trebali bi staviti jezik iza prednjih jedinica i tako ga držati tijekom cijelog procesa uspavljivanja s disanjem. Izdisati bi trebali isključivo kroz usta oko jezika. Iako to možda izgleda čudno, djeluje.

Napravite ovakav veliki udah:

  1. U potpunosti izdahnite kroz usta i napravite zvuk (nešto što bi mogli opisati kao vuuš).
  2. Zatvorite usta i udahnite tiho kroz nos, a u glavi brojite do četiri.
  3. Zadržite dah i brojite do sedam.
  4.  Izdahnite u potpunosti kroz usta uz onaj vuuš i brojite do osam.
  5. Gotovi ste s jednim dahom i trebalo bi taj dah ponoviti još tri do četiri puta.

Znamo da zvuči komplicirano, ali nije. Možda ćete prvih nekoliko puta disati s papirićem podsjetnikom, ali ćete ga i brzo moći baciti u kantu za smeće.

Nadamo se da ćete meditacijom osigurati čvrst san i da vas neće proganjati noćne more.

Ušuškajte se

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.