Kasni odlazak za spavanje može uzrokovati rak!

Kasni odlazak za spavanje može uzrokovati rak!
Datum objave: 05. 09. 2016.

Poremećenja prirodnih funkcija našeg biološkog sata, nepravilnim navikama i nepravilnim spavanjem, izazivaju se mnoga različita oboljenja. Ljudi koji noću spavaju šest sati ili manje imaju 48 posto veći rizik od razvoja i smrti zbog srčanih bolesti.

Odlazak na spavanje u 23 sata, ponoć ili u 1 sat ujutro, vrlo je štetan za ljudsko zdravlje i izravan je uzrok mnogih bolesti poput bolesti srca i raka, kaže istraživanje vodećih svjetskih znanstvenika nakon stotina provedenih eksperimenata o spavanju i zdravlju.

Za održavanje optimalnog zdravlja trebali bismo, prema navodima stručnjaka, ići u krevet nešto ranije, a ustajanje ne bi trebalo biti kasnije od izlaska sunca.

Dakle, najbolji sati za odmaranje našeg tijela i spavanje su između 22 i 6 sati izjutra.

Studija iz 2010. godine pokazala je da je među 1.240 ljudi koji su testirani na rak debelog crijeva, njih 338 koji su imali rak, spavalo manje od šest sati.

Također, i polipi su bili češći kod ljudi koji su spavali manje, pokazala je studija.

Svega šest sati noćnog sna znanstvenici su povezali i s porastom recidiva raka dojke.

Najbolji sati za odmaranje našeg tijela i spavanje su između 22 i 6 sati izjutra
Najbolji sati za odmaranje našeg tijela i spavanje su između 22 i 6 sati izjutra
 

Premalo sna remeti prirodni tijek

Objašnjenje toga moglo bi se pronaći u činjenici da naša tijela funkcioniraju prema prirodnim krugovima.

Poremećenja prirodnih funkcija tog našeg biološkog sata, nepravilnim navikama i nepravilnim spavanjem, izazivaju se mnoga različita oboljenja.

Kada su naša tijela izvan ravnoteže, ništa nam ne djeluje normalno.

To je zato što hormoni, kemikalije i neurotransmiteri koji određuju naše nivoe energije, vitalnosti i kako se osjećamo, spavamo i jedemo, nisu sinkronizirani, odnosno postajemo neuravnoteženi.

Stoga, ako kod sna idemo protivno redu koji nam je priroda odredila, postoji šansa da to platimo različitim bolestima i drugim problemima.

Potvrda toga je i podatak da stres i naprezanje zbog premalo sna mogu dovesti do toga da tijelo proizvodi više štetnih spojeva i hormona koji mogu dovesti do srčanih bolesti, pokazuje istraživanje iz 2011. godine.

Studija je pokazala da su ljudi koji su noću spavali šest sati ili manje imali 48 posto veći rizik od razvoja i smrti zbog srčanih bolesti.

Odmor i popravak organa

Između 22 i 6 sati naše je tijelo u stanju odmora, popravaka, detoksikacije i obnove, a za to vrijeme, kada mi neometano spavamo, naši unutarnji organi rade prema “uhodanom” rasporedu.

Evo primjera:

21.00 – 22.00 – Tijelo eliminira toksične kemikalije iz imunološkog sustava (limfni čvorovi). Najbolje je čvrsto zaspati između 21 i 22 sata kako bi naše tijelo pravilno izvršilo vitalne funkcije.

22.00 – 01.00Jetra eliminira otrove i regenerira se.

00.00 – 04.00 – Koštana srž stvara krv.

00.00 – 03.00Žučni mjehur eliminira toksine i obnavlja se.

03.00 – 05.00Pluća eliminiraju toksine i obnavljaju se.

05.00 – 07.00Debelo crijevo eliminira toksine i obnavlja se. To je također pravilno vrijeme da ih se isprazni.

07.00 – 09.00Vitamini, minerali, hranjive tvari upijaju se u probavnom traktu i tada je najbolje vrijeme za pojesti doručak.

Za zdrav organizam u krevet bismo trebali leći nešto ranije, a ustajanje ne bi trebalo biti kasnije od izlaska sunca
Za zdrav organizam u krevet bismo trebali leći nešto ranije, a ustajanje ne bi trebalo biti kasnije od izlaska sunca
 

Razdražljivost nakon neprospavane noći

Svjetski znanstvenici su zaključili da bi svatko trebao otići u krevet ranije, između 21 i 22 sata, da bi postigao kvalitetno spavanje koje osigurava pravilno fizičko obnavljanje.

Odlazak u krevet prije 22 sata nužan je da bi ostali zdravi.

Do sličnih iskustva stigao je i tim izraelskih znanstvenika koji je primijetio kako su pritužbe na razdražljivost često posljedica nedovoljno prospavane noći.

Kada su spomenuti istraživači ljude držali budnima 88 sati, krvni pritisak im je porastao što nije iznenađenje.

Ali čak su i oni koji su spavali četiri sata tijekom noći imali su povišen broj otkucaja srca u usporedbi s onima koji su spavali osam sati.

Osim toga, rezultat istraživanja izraelskih stručnjaka kaže kako ljudi koji ne spavaju dovoljno blizu preporučenih 8 sati dnevno imaju povećan rizik za razvoj određenih vrsta karcinoma, od kojih su najznačajniji rak debelog crijeva i rak dojke.

Stoga, zaštitite se na vrijeme.

Na dobroj podlozi spavat ćete kao beba već u 22 sata, kako i treba.

Pogledajte ponudu nadmadraca

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.