Uz manje kalorija omogućite si bolji san. I ljubavni život!

Datum objave: 21. 06. 2016.

Ograničen unos kalorija, prvenstveno kod osoba prekomjerne tjelesne težine, rezultirao je poboljšanjem kvalitete života, boljim snom, ali i seksualnim funkcijama, navode autori iz Biomedicinskog istraživačkog centra u Penningtonu

Ograničenje unosa kalorija nije dobro samo ako želite smršaviti, već može donijeti i brojne druge pozitivne promjene.

Rezultati nove studije objavljene na znanstvenoj web stranici www.sciencealert.com sugeriraju da ljudi koji se drže zdravih prehrambenih navika mogu, osim gubitka prekomjerne težine, izvući i brojne druge pogodnosti.

Biomedicinski istraživački centar u Penningtonu u Louisiani proveo je istraživanje utjecaja kalorija na širok spektar posljedičnih veza praćenjem prehrambenih navika 218 ljudi.

Najvažniji rezultat studije tako kaže kako su oni ispitanici koji su imali ograničen unos hrane pokazali znatno bolje psihološke učinke od osoba koje su jele koliko i što su htjele.

Povećanje seksualnog nagona

Sudionici istraživanja bili su muškarci i žene u dobi između 20 i 50 godina, s indeksom tjelesne mase od 22 do 28, što će reći da je raspon bio od normalne do prekomjerne tjelesne mase.

Iz ukupnog uzorka jedna je grupa smanjila unos kalorija u organizam za 25 posto, dok članovi druge grupe nisu morali mijenjati svoje uobičajene prehrambene navike.

Rezultati su dvije godine kasnije iznenadili mnoge.

Naime, osobe s restrikcijom kalorija izvijestile su o boljem spavanju, poboljšanom raspoloženju i smanjenju napetosti organizma, a osim toga, te su osobe navele i poboljšanje općeg zdravlja i seksualnog nagona!

"Ograničen unos kalorija, prvenstveno kod osoba prekomjerne tjelesne težine, rezultirao je poboljšanjem kvalitete života, boljim snom, ali i seksualnim funkcijama" navode autori iz Biomedicinskog istraživačkog centra u Penningtonu.

Ništa manje važna nije činjenica da su osobe koje su unosile maju količinu kalorija u organizam nakon godinu dana izgubile u prosjeku i do 12 posto svoje tjelesne težine.

Dobro se naspavajte

Usporedbe radi, skupina ispitanika koja nije mijenjala svoje navike, nije zabilježila promjene u tjelesnoj masi nakon dvije godine.

Pitate se što reći nakon ovih podataka?

Smanjite unos kalorija u vaš organizam, ne samo kako biste se prije ljeta riješili viška kilograma, već i kako biste se bolje naspavali. Uz to, i ljubavni život mogao bi vam procvjetati.

O važnosti i dobrobiti sna pisali smo mnogo, a upravo to možete najbolje učiniti na nekom od naših madraca.

Jedite lagano i bolje se naspavajte. Sjajan recept!

smanjite kalorije postepeno

No, ako su vas ovi podaci ohrabrili za nove izazove, nemojte biti euforični. Budite načisto da smanjenje unosa kalorija za 25 posto nije nimalo lak zadatak.

Iako se naoko čini malim smanjiti unos kalorija tek za četvrtinu, to bi mogla biti velika promjena u vašim svakodnevnim navikama, pa čak i šok za vaše tijelo.

Zato krenite lagano, pokušajte najprije smanjiti unos kalorija za 10 posto, pa nakon nekoliko tjedana povećavajte, odnosno smanjujte dozu kalorija.

I ne zaboravite dobro se naspavati.

Pogledajte našu ponudu jastuka
 

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.