5 načina kako se brzo razbuditi na poslu i biti pun energije kao dijete

Probudite se! Budite sretni kao djeca, ne lupajte glavom po stolu!
Datum objave: 01. 02. 2017.

Kad vam se oči sklapaju i glava samo klone na poslu, vrijeme je da se razbudite! Znate li da je smijanje s kolegama odličan način da napunite baterije?

Ima dana kad nam se jednostavno ništa ne da raditi. 
Provlačimo se kroz dan, radimo pritisnuti rokovima, ali bez ikakvog entuzijazma. Najradije bi naslonili glavu na stol i pokrili se tipkovnicom.

To je moguće ako ste sretnik koji radi u uredu. Ako cijeli dan stojite ili sjedite za strojem nemate ni tipkovnicu s kojom bi se pokrili po glavu. 

U bilo kojem od tih slučaja trebali bi se razbuditi. Ako se osjećate bolje, bolje ćete raditi i osjećati se ispunjeno. 

1) Razbudite se vježbanjem

Vježbanje ujutro vam se čini užasno entuzijastičnim? Nemate vremena ni počešljati se ni pogledati se u ogledalo prije odlaska na posao? Ako postoji mogućnost prošećite do posla brzim hodom ili zamijenite auto biciklom. I kratko klačenje će vas razbuditi. 

Biciklom na posao, prava stvar za razbuditi se
Biciklom na posao, prava stvar za razbuditi se


To bi vas trebalo osvježiti za početak dana

Zašto se osjećate bolje uz vježbanje? Jer se vježbanjem u tijelu oslobađaju endorfini, hormoni sreće.

2) Budite zadovoljniji, raščistite sve što vas smeta

Napetost utječe na radnu atmosferu. Možda vam kolega koji uporno prebacuje svoj posao na vas ide na živce ili vam kolegica koja većinu vremena uz rad gricka grickalice pije mozak na slamku. 

Takve stvari trebali bi riješiti. Osjetit ćete olakšanje i nećete osjećati umor.

3) Razbudite se šetnjom od 5 minuta

Svježi zrak čuda radi bez obzira da li je zima ili ljeto. Ako možete, ustanite sa svog radnog mjesta i protegnite nožice. Bilo kakav odmak od radnog mjesta bolji je od nikakvog odmaka od radnog mjesta. 

4) Razbudite se smijanjem

Uzmite pauzu za smijanje i osjećat ćete se bolje
Uzmite pauzu za smijanje i osjećat ćete se bolje


Smijeh vas može napuniti energijom. Oni endorfini koji se stvaraju tijekom vježbanja, stvaraju se i kada se smijete.

Možete tijekom pauze pregledati nekoliko smiješnih videa ili članaka sami, ali smijanje je uvijek bolje kad vas je više. Gledajte smiješne sadržaje s kolegama ili uzmite pauzu za gluposti. 

5) Odradite jedan power-nap

Kratki san od 20 minuta doista vas može napuniti energijom. To je testirana i provjerena metoda. Ako možete svoju pauzu iskoristiti za kratak san, zašto to ne bi učinili? Mi u Happyu tu i tamo legnemo na koji madrac wink

Jeste li dobro spavali?

Jeste li tijekom dana umorni jer dobro ne spavate? Možda vas bole leđa od neudobnog madraca ili vrat od loše odabranog jastuka? Možda pijete previše kave ili alkohol remeti vaš san?

Ako je nedovoljno sna ili loš san uzrok umoru, pokušajte se prvo dobro naspavati


Madraci za dobar dan

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.