Kako se naspavati nakon novogodišnjeg partya?

Alkohol i spavanje ne idu ruku pod ruku
Datum objave: 30. 12. 2016.

Sigurni smo da ćete popiti koju na dočeku Nove godine. I nećete dobro spavati prvi dan 2017. Pokušajte se pripremiti kako cijeli dan nakon partya ne bi proveli "umirući" u krevetu.

Jeste li spremni za Novu godinu? Sigurno ste namotali sarme, kupili šampanjac i ostali alkohol.

Društveno prihvatljivo je postalo popiti više se na novogodišnjem partyu. Iako to baš i nije lijepo i nije zdravo i ostavlja posljedice, alkohol i novogodišnji party do sitnih jutarnjih sati postali su sasvim normalna stvar

Već sigurno mislite kako ćete se dobro naspavati na prvi dan nove godine. Ako ćete piti, iskreno sumnjamo u to.  

Alkohol i čvrst san baš se i ne vole. Iako ćete biti mrtvi umorni, od alkohola ćete se buditi i teško zaspati
Izglednije je da ćete umirati u krevetu cijeli dan

Od jutra znate što vas očekuje. Dobro se pripremite. 

Kako se pripremiti za party?

Za novogodišnji party trebali bi se dobro naspavati dan prije. I trebate dobro jesti.

Crveno meso je dobar izbor za večeru prije novogodišnjeg partya. Takvo meso ima visoku količinu proteina i B vitamina koji pomažu preraditi sve te silne količine alkohola

Prije naporne noći u kojoj ćete se družiti s alkoholom potrebno je dobro jesti
Prije naporne noći u kojoj ćete se družiti s alkoholom potrebno je dobro jesti
 

Pripremite i svoju sobu. Zamračite sve unaprijed - spustite rolete, navucite zavjese ili pripremite masku za spavanje. 

Temperaturu podesite tako da u sobi bude svježe, ionako ćete se preznojavati. Idealno bi bilo 18 do 20 stupnjeva.
Ako vas netko može probuditi, stavite i čepiće za uši. Naime, od alkohola san postaje lagan i pijanog spavača sve smeta pa u sobi treba što više osigurati mir. 

Možete li pametno piti? Trebali bi

Pametno piti alkohol znači popiti jednu čašu vina ili jedno pivo ili malo žestine. 

Naravno, to se vama na novogodišnjem partyu neće dogoditi. 

Popit ćete više nego što bi trebali. I sa svakom čašom alkohola bit ćete jače dehidrani. Što uzrokuje glavobolju plus vrtoglavicu, znojenje i vrpoljenje cijelu noć.

Uz alkohol bi trebalo piti i vodu kako bi se sprječila dehidracija
Uz alkohol bi trebalo piti i vodu kako bi se sprječila dehidracija

 

Zato pokušajte, uz alkohol, piti i dovoljno obično vode. To će spriječiti dehidriranje. I doista, izbjegavajte miješanje alkohola s kolom i energetskim napicima. Kofein će proraditi tek kasnije. I onda ste nadrapali. 

Najpametnmija stvar koju možete napraviti je da ranije prestanete piti! Da, to je najpametnije, ali sigurni smo da će malo tko to napraviti.

Tako će se alkohol ranije izbaciti iz organizma i lijepo ćete spavati. I novogodišnja zabava ostat će vam u dobrom sjećanju, a ne u nekoj magli koju prati najgori mamurluk ikad. 

Kada dođete kući, pokušajte se otrijezniti

Ako ćete kući doći dovoljno trijezni bilo bi dobro da  operete zube i otuširate se i navučete pidžamu

Nemojte pretjerivati s tabletama protiv boli i nemojte uzimati tablete za spavanje. One se ne smiju miješati s alkoholom - oštećuje se jetra. Osim toga, u kombinaciji s alkoholom mogu poremetiti disanje

Oprezno s tabletama i alkoholom. I nikako ne smijete miješati alkohol s tabletama za spavanje
Oprezno s tabletama i alkoholom. I nikako ne smijete miješati alkohol s tabletama za spavanje

 

Ako ste dovoljno prisebni da nešto pojedete, to uopće nije loša ideja. Dobar sendvič, voće i povrće - sve to pomaže.
Sva hrana bogata vlaknima usporit će probavu i apsorbirati alkohol. I neće vam biti toliko loše. 

Ne bi vjerovali, ali med je odličan za mamurluk. Žlica meda na tostu može opskrbiti tijelo energijom nakon noći provedene s alkoholom. 
Ne može škoditi ni banana ujutro kada se probudite.

Tek kasnije se bacite na one sarme wink

Dobro se provedite u novogodišnjoj noći i sve vam najbolje!

Želimo vam odličan san u 2017.

Madraci za dobar san

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.