Dobar san, najbolji poklon za Božić

Dobar san najbolji je poklon za Božić
Datum objave: 23. 12. 2016.

Tijekom božićnih praznika kuća je puna hrane, kolača, pića i gostiju. Druženja se otegnu do kasnih noćnih sati, a najviše pati dobar san. Dobro se naspavajte tijekom praznika kako ne bi postali živčani Grinch.

Božić dolazi… i s njim dolaze i gosti, zabave, previše hrane, kolača, vina, likera.

U krevet odlazimo kasnije jer ne želimo propustiti zabavu i dobro druženje.

Odmičemo se od svoje dnevne rutine što djeluje stresno na naš organizam

Spavamo manje i nemirnije bez obzira na to što su praznici. Prekratak odmor i nedostatak sna od svakog zaljubljenika u Božić može napraviti jednog živčanog i nezadovoljnog Grincha

A takvi možete pokvariti zadovoljstvo Božića i sebi i svojim prijateljima i obitelji.

Ne dopustite da loš san pokvari obiteljski Božić
Ne dopustite da loš san pokvari obiteljski Božić

 

Da li ste znali i da manjak sna uzrokuje povećani apetit? Da da. Zamislite samo koliko bi dodatnih kilograma mogli nabaciti uz one dodatne kilograme koje ćete nabaciti. 

Ovog Božića poklonite sami sebi dobar san. I dovoljno sna. To ne znači da bi blagdane trebali provesti u krevetu već mislite na spavanje. 

Uz ovih nekoliko savjeta, sigurni smo, dobro ćete se naspavati za blagdane i nećete se pretvoriti u Grincha.

10 savjeta za dobar san tijekom praznika

1. Držite se rasporeda što je više moguće. Znamo da se teško prisiliti spremiti na spavanje za Badnjak. Poseban je ugođaj u zraku. No, pokušajte se držati svoje rutine. Tako je programirano tijelo.

2. Udoban krevet. Ako vam je krevet već dulje neudoban, već ste ga trebali promijeniti. Teško se dobro naspavati ako vam je neudobno ležati. Možda bi si novi krevet i madrac trebali pokloniti baš za Božić i Novu godinu.

3. Boravak na svježem zraku. Redovna i umjerena tjelovježba na svježem zraku pomoći će vam da se riješite stresa. Kada malo potrčimo na zraku počinju se u našem mozgu kretati endorfini, hormoni sreće. I bolje smo volje. Vježbati ne bi trebalo prije spavanja jer tim endorfinima treba vrijeme da se smire laugh

Boravak na svježem zraku znači manje stresa i mirniji san
Boravak na svježem zraku znači manje stresa i mirniji san

 

4. Power nap umjesto kave.  Ako ste umorni, ne posežite za još jednom šalicom kave. crnim i zelenim čajem. Radije malo odrijemajte, ali ne predugo. Priuštite si jedan power nap, a pred spavanje popijte šalicu toplog mlijeka ili biljnog čaja

5. Pazite na hranu i alkohol.  Purica s mlincima i kuhano vino poznati su uspavljivači. Previše hrane i previše alkohola, pogotovo navečer, mogu poremetiti miran san. Alkohol možda na prvu malo uspavljuje, ali kasnije budi organizam. Možda ste kojom prilikom pretjerali s alkoholom. I tada, iako ste zaspali - niste baš dugo spavali i probudili ste se nikakvi. E, tako djeluje alkohol. 
Ako ste na nekoj zabavi, najbolje bi bilo da se pri njenom kraju - primite vode.  

6. Čepići za uši. Ako vam je kuća puna ljudi, a želite ranije na spavanje, čepići za uši dobro će vam doći. Uz to, ako vaš partner/partnerica hrče, što bi se moglo javiti kao nuspojava pretjerivanja u hrani i piću: začepite uši. 

7. Topla kupka prije spavanja. Ili bar tuš. Možda je malo nezgodno ići se kupati navečer kada je kuća puna gostiju, ali morate malo misliti i na sebe. Otuširajte se bar na brzo. Vruća voda će vas opustiti. 

8. Ne odlazite u krevet ljuti. Blagdani su i vrijeme kad se svađamo. Pogotovo ako nam obitelj dolazi. Pokušajte se pomiriti prije spavanja. Stara je izreka da ne bi trebali u krevet ljuti

9. Ne brinite ako ne možete spavati. Užasno se vrpoljiti u krevetu. Od toga možete postati još nervozniji. Popijte nešto, čitajte malo i legnite kad vam se ponovno počne spavati.

Čitanje uspavljuje i bolje je od vrpoljenja
Čitanje uspavljuje i bolje je od vrpoljenja

 

10. Djecu na vrijeme odvedite na spavanje. Za njih su praznici poseban doživljaj i od uzbuđenja često ne mogu spavati. Držite se rutine što je više moguće.

Želimo vam sretan Božić i što više dobrog sna. 

 

Novi madrac, odličan poklon

Newsletter
Prvi saznajte sve o novim akcijama, pogodnostima i popustima.
Redovito vam šaljemo korisne savjete iz našeg vodiča za sretne snove.