Ne znate što bi radili kada se probudite tijekom noći? Imamo nekoliko savjeta!

buđenje po noći
Datum objave: 01. 07. 2016.

Postoje razne tehnike i trikovi koji vam mogu pomoći da ponovno zaspite, no ako ne uspijete, učinite nekoliko stvari zbog kojih bi mogli sami sebi biti zahvalni ujutro

Svima nam se dogodi da se ponekad u noći probudimo i ne možemo više zaspati.

Postoje razne tehnike i trikovi koje možete upotrijebiti kako biste ponovno brzo utonuli u san, no što kada ništa od toga ne ostvari očekivani rezultat?

Možda ste zbog poslovnog ritma zamijenili dan za noć. Ili je kriv neki drugi faktor, nemojte očajavati! Gledajte to s pozitivne strane.

Naime, ne mora sve biti tako crno kako se u prvi mah čini, jer ako ne možete ponovno zaspati, ustanite iz kreveta i učinite nekoliko stvari zbog kojih bi mogli sami sebi biti zahvalni ujutro.

Krenimo redom.

spremite doručak

Jedna od najvažnijih i najzdravijih stvari koje biste općenito trebali raditi je - doručkovati. No, istovremeno, priprema doručka oduzima dosta vremena prije odlaska na posao.

Stoga, spojite ugodno s korisnim i pripremite si slastan i zdrav doručak usred noći. Naravno, vodite računa o zdravim prehrambenim navikama i nemojte ga pojesti prije vremena.:)

Ovo su samo neki od benefita koje biste trebali imati na umu:

  • Redovito doručkovanje pomaže pri mršavljenju
  • Nakon kvalitetnog doručka imat ćete više energije tijekom dana
  • Vjeruje se kako osobe koje doručkuju imaju poboljšane mentalne funkcije
Postoje razne tehnike i trikovi koje možete upotrijebiti kako biste ponovno brzo utonuli u san
Postoje razne tehnike i trikovi koje možete upotrijebiti kako biste ponovno brzo utonuli u san

Pripremite odjeću za sljedeći dan

Odabirom odjeće za posao za idući dan, možete uštedjeti dragocjeno jutarnje vrijeme.

Ako ne možete nikako zaspati, budite vrijedni, uvjerite se da je sva odjeća uredna i čista, košulje da su ispeglane, odnosno sve da je spremno za nošenje idućeg dana.

Između ostaloga, provjerite donje rublje, cipele i dodatni pribor.

Spremite sve potrebno za posao

Stvari koje vam trebaju za novi radni dan možete spremiti i u gluho doba noći.

Napravite popis i stavite stvari s njega pored izlaznih vrata.

Kako biste prije polaska na posao bili sigurni da imate sve potrebno, evo male pomoći:

  • Novčanik (novac, osobna iskaznica, vozačka dozvola)
  • Mobitel
  • Ključevi
  • Kišobran
  • Sunčane naočale
  • Laptop
  • Olovka
  • USB

Osim što ćete biti korisni i dobrom organizacijom pomoći sami sebi da jutarnji odlazak od kuće prođe sa što manje stresa, ova aktivnost mogla bi vas i umoriti, pa ćete lakše ponovno zaspati.


Razmišljanje o ostvarenim ili planiranim aktivnostima tijekom večeri ili noći, može potaknuti njihovu efikasnost

Rezimirajte dan te napravite plan za novi

Pisanje natuknica je ritual kojeg mnogi prakticiraju. A ako ne možete zaspati, možete ga prakticirati i u noći.

Ako još nemate plan što ćete raditi idućeg dana, možete, ako ništa drugo, nekoliko minuta razmišljati o onome što ste odradili dan ranije.

Prema podacima Harvard Business Schoola, razmišljanje o ostvarenim ili planiranim aktivnostima tijekom večeri ili noći, može potaknuti njihovu efikasnost.

U konačnici, veliki Benjamin Franklin svaku večer postavio si je pitanje “što sam dobro danas učinio”?

Uz to, Jack Canfield, autor i motivacijski govornik, objašnjava da je najbolji način da biste dobili optimalne rezultate tijekom dana - planiranje noć ranije.

On objašnjava da ako nemate plan, svoj dan ćete provesti odgovarajući na potrebe drugih ljudi, umjesto da iskoristite dan da uspješno obavite svoje obaveze.

Osim toga, Canfield dodaje da ako prije odlaska u krevet napišete što je potrebno da učinite sljedeći dan, dok spavate će vaš podsvjesni um raditi na način kao da se to već dogodilo.

Praksa zahvalnosti

Ljudi, nažalost, sve više imaju tendenciju da se pod utjecajem raznih vanjskih faktora sjećaju samo negativnih iskustava koja su proživjeli, umjesto onih pozitivnih.

Međutim, možete prevladati negativnosti.

Svake noći trebali biste uložiti mali napor i prisjetiti se na dobre stvari koje su vam se dogodile tijekom dana.

To će, u konačnici, pomoći da vaš mozak bude usredotočen na dobre stvari u vašem životu. 

Posvetivši malo vremena svake noći fokusiranjem na pozitivne strane proteklog dana i zahvaljujući na njima, postepeno ćete svoj mozak preusmjeriti na sretnije misli.

Najbolji način da biste dobili optimalne rezultate tijekom dana je - planiranje noć ranije
Najbolji način da biste dobili optimalne rezultate tijekom dana je - planiranje noć ranije

Čitajte, čak i 15-ak minuta

Uspješni ljudi - marljivi čitatelji.

Čitanje pruža kognitivne stimulacije, proširuje vaše znanje i vokabular, a to poboljšava fokus i koncentraciju. Evo nekoliko ideja što biste trebali pročitati ako vam nesanica ne da mira:

  • Pročitajte poslovne knjige
  • Pročitajte o temi koja vas zanima, čak i ako se to ne odnosi na vaš posao
  • Čitajte knjige o samopoboljšanju

Ponavljajte uhodanu večernju rutinu

Slijedeći neke navike koje svake večeri prije spavanja ponavljate, vašem umu šaljete signale da se smiri jer je vrijeme za spavanje.

Ovo ne morate raditi samo prije nego legnete u krevet, već i ako se probudite i ne možete više nikako zaspati.

Evo nekoliko ideja koje bi mogli uključiti u vašu večernju/noćnu rutinu:

  • Topli tuš. Kada izađete iz toplog tuša i hodate u spavaćoj sobi gdje je nešto hladnije, vaša tjelesna temperatura padne. To signalizira vašem tijelu da je vrijeme da se uspore važne metaboličke funkcije u sklopu priprema za odmor.
  • Pranje zubiju. Četkanjem zubiju oko dvije minute također šaljete signal vašem mozgu da je vrijeme za spavanje. Osim toga, i vaši zubi će biti zdravi:)
  • Obucite udobnu pidžamu. U udobnoj odjeći za spavanje lakše ćete i mirnije zaspati nego u nečem u čemu se ne osjećate baš najbolje.
Čitanje pruža kognitivne stimulacije, proširuje vaše znanje i vokabular, a to poboljšava fokus i koncentraciju
Čitanje pruža kognitivne stimulacije, proširuje vaše znanje i vokabular, a to poboljšava fokus i koncentraciju

Opustite se prije nego što legnete spavati

Posvetivši deset minuta kvalitetnom opuštanju, učinit ćete puno da zaspite brže.

Osim toga, to će poboljšati kvalitetu vašeg sna. Neke stvari koje možete isprobati su progresivno opuštanje, vježbe disanja, meditacija, ili vještine kao što su yoga, tai chi, ili qigong.

Legnite u krevet na vrijeme

Ranijim odlaskom u krevet, povećat ćete šansu za dobivanje kvalitetnijeg sna koji neće biti isprekidan nepotrebnim buđenjem.

Osim toga, s više prespavanog sna bit ćete u mogućnosti da budete produktivniji već od samog jutra.

Rani odlazak u krevet i rano ustajanje omogućuju bolji san, što čini čovjeka zdravim.

Pokušajte stoga leći u krevet što ranije. Imajte na umu da o kvalitetnom madracu ovisi i kvaliteta prospavane noći.

Pogledajte ponudu nadmadraca

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • happy-dreams.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Happy Dreams je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Happy Dreams je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. 6Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Happy Dreams Web stranicama.

Slažem se s Uvjetima privatnosti (dostavna služba)

Slažem se s Uvjetima privatnosti (korisnički podaci)