10 načina kako se probuditi prije svih

Probudite se prije svih
Datum objave: 29. 08. 2016.

Tipka za odgodu alarma, tzv. snooze button, može donijeti više štete nego koristi. Možete imati najbolje namjere za rano ustajanje, no ako odgodite alarm niste na dobrom putu.

Tko rano rani dvije sreće grabi!

Svima je znana ta zgodna poslovica, no malo je onih koji doista po njoj žive.

Možda vam samo nedostaje malo motivacije i poticaja da otkrijete dobrobiti ranog buđenja.

Ako želite ujutro u kućanstvu biti prvi koji će se probuditi i time dobiti početnu prednost za dobar i kvalitetan dan, pogledajte naših 10 savjeta.

1. Legnite u krevet ranije

Čini se suviše jednostavnim, ali kako bi dobili adekvatan odmor, naše tijelo treba odmor, a spavanje od 7 do 9 sati dnevno je imperativ.

Pokušajte razmišljati unatrag. Naime, ne trebaju svi isti broj sati sna.

Pratite vaše obrasce spavanja i ako vam primjerice treba 7 sati sna, a želite se probuditi u 6 sati ujutro, legnite najkasnije u 23 sata u krevet.

Vidjet ćete razliku.

Stvorite od svog doma oazu mira i opuštanja barem sat vremena prije odlaska na spavanje
Stvorite od svog doma oazu mira i opuštanja barem sat vremena prije odlaska na spavanje

2. Stvorite svoje rituale prije spavanja

Kako biste što lakše i ugodnije zaspali, možete u svom naumu započeti s pravljenjem malih rituala.

Ugasite svjetla, priuštite si toplu kupku ili tuš te obucite udobnu pidžamu. Možete čitati knjigu ili razgovarati s obitelji o tome kako ste proveli dan.

Stvorite od svog doma oazu mira i opuštanja barem sat vremena prije odlaska na spavanje.

To može uključivati šalicu opuštajućeg toplog beskofeinskog napitka koji vam može olakšati san.

3. Nosite masku za spavanje

Čak i ako su svjetla u sobi isključena kada spavate, svjetlosti koja dolazi iz vana ili nekih elektroničkih uređaja može ometati vaš ciklus spavanja.

Kako biste utonuli u san, pogotovo onaj blagotvoran REM san te kako bi melatonin mogao lakše djelovati, blokirajte svjetlo noseći masku za spavanje.

Nećete se toliko puno buditi po noći, što će rezultirati većom opuštenošću i mogućnosti da ćete se ujutro lakše probuditi.

4. Preskočite poslijepodnevni odmor

Bit će vam lakše zaspati ako ste umorni.

Stoga, odreknite se poslijepodnevnog odmora.

Umjesto toga, pojedite kakav zdravi međuobrok ili prošećite da se osvježite.

Za one koji ne mogu bez poslijepodnevnog drijemeža, 20 minuta je OK, ali sve više od toga može loše djelovati ako uvečer želite brzo zaspati.

Bit će vam lakše zaspati ako ste umorni, pa se stoga odreknite poslijepodnevnog odmora
Bit će vam lakše zaspati ako ste umorni, pa se stoga odreknite poslijepodnevnog odmora

5. Izbjegavajte stresne razgovore prije spavanja

Gledanje filmova ili serija koje su napete i neizvjesni do samog kraja mogu vas držati budnima.

Čak i teški i stresni razgovori prije spavanja, neće vam dati puno šanse da blago utonete u san.

Stoga, generalni savjet je da nikada ne idite u krevet ljutiti.

Tako postoji velika šansa da se probudite osvježeni i bistriji ujutro.

6. Nemojte jesti nakon 20 sati

Jedenje kasno navečer često će vas držati budnima.

Ako jedete previše blizu vremenu odlaska na spavanje, vaš želudac naporno radi da razgradi hranu kada vaše tijelo treba odmara.

Ova praksa također uzrokuje probavne smetnje i žgaravicu.

7. Nemojte piti alkohol prije spavanja

Ako mislite da vas alkohol opušta, u pravu ste samo u nekoj mjeri.

Prava istina je da konzumacija alkohola prije odlaska u krevet može poremetiti ciklus spavanja, čime ćemo se teže probuditi ujutro uz neugodan osjećaj omamljenja.

8. Promijenite pogled na jutro

U 21. stoljeću i ritam života koji on donosi - rano jutro shvaćamo kao nešto loše.

Osvijestite se i neka vam iz navike izađe poštapalica kako “mrzite jutro”.

Jutro je daleko najbolji dio dana.

Konzumacija alkohola prije odlaska u krevet može poremetiti ciklus spavanja
Konzumacija alkohola prije odlaska u krevet može poremetiti ciklus spavanja

9. Započnite dan sa šetnjom

Započnite dan sa šetnjom uz izlazak sunca.

Probudite vaše tijelo i prirodni cirkadijalni ritam, odnosno svjesno potaknite fiziološke i psihološke promjene koje prate naš 24-satni ciklus.

Tjelovježba će svakako pomoći.

10. Zaboravite na tipku sooze

Tipka za odgodu alarma, tzv. snooze button, može donijeti više štete nego koristi.

Možete imati najbolje namjere za rano ustajanje, no ako odgodite alarm, i još k tome u nekoliko navrata, niste na dobrom putu.

Ustanite rano, bez obzira na sve.

Pokušajte slijediti ove savjete i uz malo volje uskoro ćete biti prvi u kućanstvu koji će se probuditi.

Osim toga, i spavanje će vam biti kvalitetnije.

Pogledajte ponudu kreveta

Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • happy-dreams.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Opcionalno

Happy Dreams je posvećen zaštiti vaše privatnosti i vaših osobnih podataka. Ova obavijest o privatnosti opisuje način na koji obrađujemo i koristimo osobne podatke koje smo dobili od vas prilikom posjete i upotrebe ove internetske stranice te način na koji nas možete kontaktirati ako imate dodatna pitanja u vezi obrade vaših osobnih podataka.

  1. PRIKUPLJANJE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
    1. Prikupljamo i obrađujemo vaše ime, adresu, telefonski broj, e-poštu, IP adresu, koje nam šaljete kako biste dobili informacije od nas ili ostvarili kupnju na našim stranicama.
    2. Osim toga, prikupljamo i obrađujemo vaše financijske podatke koji se odnose na vaša mrežna plaćanja za proizvode kada ih pošaljete 
    3. (a) kao dio podataka o vašem računu (ako se primjenjuju) i/ili 
    4. (b) u vezi s vašim zahtjevima za proizvodima ili u vezi s kupovinom proizvoda na našoj internetskoj stranici.
    5. Osim navedenih upotreba i namjena, vaše osobne podatke također možemo koristiti za administraciju i poboljšanje ove internetske stranice, za naše unutarnje zapise, za potrebe statističke analize i za ispunjavanje vaših narudžbi proizvoda i/ili kako bismo vas kontaktirali u vezi prodaje ili u sklopu naših postupaka vezanih uz komunikaciju s korisnicima.
  2. KOJI JE PRAVNI TEMELJ ZA OBRADU VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?
    1. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na tome da je obrada potrebna za nas kako bismo mogli ispuniti ugovor s vama.
    2. Obrada vaših osobnih podataka za svrhu u gornjem odjeljku temelji se na našem legitimnom interesu za obradu vašeg zahtjeva ili upita ili zaključivanje ponude o kupnji.
  3. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA?
    1. Primijenili smo prikladne tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili vaše osobne podatke od gubitka, nezakonitog pristupa itd. Broj osoba s pristupom vašim osobnim podacima je ograničen i samo će pojedinci povezani s Brandom Happy Dreams koji trebaju obraditi vaše osobne podatke u skladu s prethodnim svrhama, imati pristup vašim osobnim podacima.
  4. KOLIKO SE DUGO VAŠI OSOBNI PODACI POHRANJUJU?
    1. Podatke pohranjujemo do ispunjenja svrhe njihova prikupljanja. To znači da ćemo izbrisati vaše osobne podatke kada ti podaci više neće biti potrebni za obradu zahtjeva, narudžbe ili za upravljanje računom ili odnosom s našim klijentom. Otada se mogu spremati statistički podaci koji su anonimizirani. 
  5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
    1. Happy Dreams je Brand Hilding Anders d.o.o., koji je kontrolor obrade vaših osobnih podatka. To znači da smo odgovorni za ispravnu obradu vaših osobnih podataka u skladu s primjenjivim zakonima. Jadranka Horvat službenik je za zaštitu podataka i možete mu/joj se obrati na +385(0)40650042.
    2. Imate pravo znati koje osobne informacije o vama obrađujemo i možete zatražiti kopiju takvih podataka. Imate pravo na ispravak netočnih osobnih podataka o vama, a u nekim slučajevima možete zatražiti da izbrišemo vaše osobne podatke (ako npr. osobni podaci više nisu potrebni kako bi se ispunio ugovor s vama). Ako ste dali svoju privolu za obradu svojih Osobnih podataka za eksplicitnu svrhu, uvijek možete povući svoju privolu. Ako želite povući svoju privolu, možete nam se obratiti služeći se kontaktnim informacijama navedenima u odjeljku 
    3. Isto tako imate pravo na prigovor na određeno obrađivanje vaših osobnih podataka i možete zatražiti da se ograniči obrada vaših osobnih podataka. Imajte na umu da ograničavanje ili brisanje vaših osobnih podataka može dovesti do toga da mi ne možemo ispunjavati svoje obveze prema ugovoru s vama. Također imate pravo izdvojiti svoje osobne podatke u strojno čitljivom formatu i prenijeti osobne podatke drugom voditelju.
    4. 6Ako imate pitanja o tome kako obrađujemo osobne podatke o vama ili želite iskoristiti vaša prava u skladu s odjeljkom 6.2, možete nam se obratiti na hr.hr@hildinganders.com, poštom na prethodno navedenu adresu ili telefonom na +385(0)40650042.
    5. Ako imate prigovore ili pritužbe na način na koji obrađujemo vaše osobne podatke, imate pravo uložiti pritužbu kod relevantnog nadzornog tijela za zaštitu podataka.
  6.  PROMJENE
    1. Ako se dogode ikakve promjene u vezi načina obrade vaših osobnih podataka, obavijestit ćemo vas objavom ažurirane verzije ove obavijesti o privatnosti na Happy Dreams Web stranicama.

Slažem se s Uvjetima privatnosti (dostavna služba)

Slažem se s Uvjetima privatnosti (korisnički podaci)